مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-19اقتصادي

لوازم خانگی ایرانی| وزارت صمت مکلف به پایش تولید و عرضه لوازم خانگی داخلی شد


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کمیسیون صنایع مجلس از وزارت صمت خواسته است مدام، وضعیت و روند تولیدِ تولید کنندگان لوازم خانگی داخلی رصد شود بنابراین وزارت صمت ملکف است تا هر دو هفته یکبار تولید در این بخش را پایش کند.

- علی جدی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در رابطه با لزوم حمایت از تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی، اظهار کرد: از آنجا که لوازم خانگی در کشور توسط بخش خصوصی تولید می شود بنابراین معتقدیم تا برای ارتقا سطح کمی و کیفی محصولات تولیدی از این بخش حمایت شود.

  * تولید کنندگان لوازم خانگی در شرایط سخت تحریم ها به تولید ادامه دادند عضو کمیسیون صنایع و معادن غنیمت بدانند و از این موقعیت در جهت ارتقا کمی و کیفی و در جهت دستیابی به بازارهای جهانی و صادراتی استفاده کنند، پس از چند سال حتی در صورتی که ممنوعیت واردات لوزام خانگی نیز برداشته شود، می توانند به تولید کنندگانی مطرح در سطح جهانی تبدیل شوند.

  عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس اظهار داشت: اما اگر از این فرصت فقط به عنوان افزایش تولید و افزایش قیمت ها استفاده کنند بعد از چند سال که ممنوعیت واردات لوازم خانگی لغو شود، ممکن است زمین گیر شوند، بنابراین سوء استفاده از این فرصت به تهدیدی جدی برای آن ها تبدیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوازم خانگی ایرانی| وزارت صمت مکلف به پایش تولید و عرضه لوازم خانگی داخلی شد

لوازم خانگی ایرانی| وزارت صمت مکلف به پایش تولید و عرضه لوازم خانگی داخلی شد